donderdag, augustus 11, 2005

de Flevobike Alleweder


Dit is mijn webpagina over mijn velomobiel, een Flevobike Alleweder. Ik kocht hem nu zo'n 2 jaar geleden 3e of misschien zelfs wel 4e hands , maar ik heb er wel een hoop dingen in en aan veranderd. Daar kan je meer over lezen in de andere rubrieken.
De Alleweder wordt hoofdzakelijk voor het woon/werkverkeer gebruikt, wat erop neer komt dat ik bijna dagelijks iets van een 38 km fiets. Van alle fietsen die ik heb, worden de meeste km's met de Alleweder gedaan. De Alleweder is voor mij echt een 365 dagen-fiets, waar hij ook voor is ontworpen. Van de bestaande velomobielen vind ik de Alleweder het meest in de buurt komen van dé ideale velomobiel, ook al is het één van de oudste. Waarom ik de Alleweder beter vind dan de meeste andere velomobielen, kan je op deze pagina lezen.
De meningen en bevindingen op deze pagina zijn de mijne en je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn.

1 Comments:

Blogger Frederik said...

Pff, er wordt blijkbaar deftig gespammed op blogs tegenwoordig.
Tja, met de zomer ben ik niet veel thuis geweest, heb de waw langere tijd uitgeleend, en nu moet ik een nieuwe stoel maken nadat een testritje door een geintresseerde het einde betekende voor mijn stoel (een nieuwe is toch nodig hoor...) dus idd, niet veel gereden. Mijn leeners/testers zouden iets schrijven over hun kms, maar er komt maar niet van...

Nog veel plezier met de Alleweder...

6:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home